
Navštíveno 3018x

nicmene 8 let stary Radical SR8 s cenovkou 160 000$ to udela porad rychleji nez tenhle hybrid s cenovkou 850 000$ nechapu ze se nad tim pozastavujes...
H-Honza: Já si myslím, že ten čas a ta jízda na hraně za pozastavení opravdu stojí, neb je to na poměrně hodně vzdáleno všem sériově vyráběným autům na silničních gumách... Ač mám rád klasi tak jak jsem postoval v min. tématu, tak tohle pokud autařský svět sleduješ je kus dobře odvedené práce...
Radical je placka, která není homologovaná pro provoz ve všech zemích a jela na semislickách tuším Dunlop. To je prostě zas gripem někde jinde.
Parádní kolo, moc jsem Porsche nevěřil a stejně takhle ujede jen jedno kolo po odpojení od zásuvky, v druhém dojdou baterky. Ale jsem zvědav co na to Ferrari s McLarenem a Pagani :-)

12.09.2013, 13:20 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-09-12 13:21:22
RedBaron: Já ještě čekám kdy tam konečně protáhnou Ageru R jedoucí na E85 bez elektrickej blbostí ;))
Každopádně výzva pro LaFerrari a P1 to je :)

13.09.2013, 13:30 |
Nismo.Power | Upraveno: 2013-09-13 13:35:51
o 15 sekund porazily 8x levnějšího vipera na vzdálenosti 20km kde viper je už 3-4 roky starej, podvozková platforma stará 10let a všichni tu tvrděj že viper nezatáčí :) fakt slušný chápu že kvůli těm 15 sekundám je nutno platit 8x tolik za nějakej hybridní paskvil k ničemu.... počkal bych si na jiný auta co tam předvedou.... příští rok by měl bejt už novej viper ACR... počkal bych s čim příjde nissan , na königa a pagani bych moc nevsázel.... veškerý jejich okruháče pojela stupidní ZR1 aneb opět podvozková platforma stará řadu let ( vim, listový péra sou fakt strašný ).... a možná i C7 by mohla dorazit v nějaký ZR1 variantě.... stejně tak sem zvědavej co předvede Z28 nový na smyčce.... tam kdyby mělo víc koní tak podvozkově to auto bude kurevsky schopný..... z japonska tam zatim nejlíp GTR neb LFA onu edici bych tam moc nepočítal když normální LFA zajelo čas zcela jinej....
porsche ano, od pohledu sedí fakt hezky a jede hezky.... ale vypadá divně, cena je out totálně.... a hybrid,...takže bych klidně všem těm sériovkám nandal sliky ať vyvážej výhodu kterou tenhle paskvil má nebo ať ho nepočítaj mezi běžný auta a založej tomu spešl E kategorii...
samozřejmě nezapomínat na ACR-X vipera ještě.... ale to beru spíš taky jako auto na okruh ač na silnici to normálně smí, je to starý tak 3 roky a zajelo to 7:03 ;-)

13.09.2013, 14:18 |
Kamil Nismo.Power - ač je Viper můj oblíbenec, tak ten současný model až tak povedený není. Na C7 jsem zvědavej.

13.09.2013, 14:38 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-09-13 14:38:59
Nismo, to že o autech víš ho*no (respektive máš neobjektivní pohled jedním směrem) už tady ví asi i malé děcko, ale proč nás o tom musíš pořád přesvědčovat?
Sériový Viper dokáže zajet o 15 sekund horší čas než 918tka? Hmm, rád bych to viděl... Opravdu...
Porsche jelo na sériových gumách, takže nevím co sem do toho motáš slicky?
"na pagani bych moc nevsázel.... veškerý jejich okruháče pojela stupidní ZR1"
Já teda nevím, ale okruháč od Pagani zajel na Nordschleife 6:47 a že by ZR1 klidně v nový variantě byla lepší, tomu snad nevěříš ani ve snu... :)))
Sorry ale Zondu R na slikách považuju za něco jako radical...... tudíž nepatří vůbec do hledáčku civilních supersportů s TP a běžnejma pneumatikama.....natož vůbec do nějakýho poměru cena/výkon kam už asi nepadne ani ta 918ka.....
nevim co se ti na american club racer verzi nelíbí..... je to zcela civilní viper kterej je krapet odlehčenej o nepotřebný věci ale TP a HLAVNĚ SÉRIOVÝ GUMY CO NEJSOU SLICKY má taky..... nějaký ty dvousměsový mišelíny bo co tam je.... takže pořád mi příjde "levnej" viper co zajel o 15s pozdějc na 20km úseku jako opravdu velmi dobrej výsledek na běžnejch pneu a všeobecně mi příjdou tyhle tahanice na 20km okruhu k prdu.... jasně zajet lagunu tohle porsche o 15s rychlejc než viper tak řeknu že je fakt hodně dobrej ale na 20km tak o kolik je vlastně to 8x dražší auto lepší ?? kor s veškerou technikou co v něm je je těch 15s nálož na 20km spíš výsměch a názorná ukázka že auto nemusí bejt technickej skvost za bambilion aby něco takovýho dosáhlo....
ale ano, když vezmu že klasická zonda F třeba která ob pohledu je o dost brutálnější auto než nenápadná ZR1 tak pořád je nějakejch 8s za vette a věci jako CCR nebo CCX nějakejch 15s.....
takže všeobecně pod 7m neexistuje cenově dostupný auto s běžnejma pneu..... nad 7m je nejlepší volba rozhodně viper..... a cokoliv co udělá něco pod 7:30 je hodně dobrý auto .... vše pod 8 je slušný ale reálně pokud bych si měl vybrat mezi autem za 2m co zajede 7:20 vs auto za 10m co zajede 7:15 tak nějak nevidim důvod toho auta za 10 když vim že na krátkym okruhu bude čas v rámci desetin rozdíl takže 5x dražší auto zcela k prdu....
jinak samozřejmě pokud se chceš hádat do detailů tak 918 nejede na normálních gumách..... jede na něčem co nemá do slicku daleko a je to speciálně vyvynutý pro krouťák toho hybrida..... dále gumpert co má čas před viperem tak těžká exotika, drahá a jede taky na okruhový směsi stejnejch gum jako 918 ..... Viper jel na běžný směsi stejnejch gum...... takže jediný auto co vlastně zajelo dobrej čas na opravdu normálních pneu je LFA s RE070....
takže ono to taky nebude tak jednoduchý s těma pneumatikama a jak je vidět tak když viper dostane gumy (ACRX) tak je těsně za 7m a opět jsme u jednoduchýho auta bez nějakejch technologií vesmírnejch.... takže ne, nechápu tuhle cestu těchnologickejch skvostů a když ano tak jedině u GTR protože tam je ta technika dostupná ....
pagani bych moc nevsázel.... veškerý jejich okruháče pojela stupidní ZR1
Takze jak to je, Zonda R neni okruhac, nebo ho teda ta ZR1 nepojela, nebo neco s tema gumama neco, nebo jak to teda je? Zas tady vedes hypotezy jak z prdele.
Proffesor_W : ty s TP..... sorry ale krom huajry mi příjde všechno od nich jako okruháč takže beru běžný Zondy a tam vette byla lepší..... ale jsme opět u pneumatik protože vette jela na traťový směsi a zondy netušim.... zřejmě standard...
Zonda R sem jak řikám nepatří stejně jako radicaly....
proste se s tim smir, auto na baterky pojelo americkej sportak s motorem z boingu, jednoduchej fakt
ano, ..... ale když si vemu fakta
-o kolik
-hybrid
-cena
-speciální směs gum
a v neposlední řadě žabomyší války o 15 sekund na 20km úseku tak kde mám ten důvod k oslavě ? se všim timhle co to auto má kdyby to udělalo o minuu lepší čas tak si řeknu "hmm, to už je dost nálož aj na 20km"....ale se všim tim čim proti viperu zbrojí tak ten čas je směšnej spíše..... a jó, o minutu to pojelo tak možná NSX který je o 10let starší ;-)
jenze kdyby to bylo obracene,tedy usa pojelo neco nemeckyho o 15s,tak to by tady byl prsobijec..o))

13.09.2013, 17:31 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-09-13 17:33:51
Nismo ty seš fakt mimoň...
Píšeš, že ZR1 pojede všechny okruháče od Pagani, což je v mých očích právě jen Zonda R, vše ostatní jsou ultimátní supersporty s velmi dobrou výbavou včetně Hi-Fi a považovat základní Zondu či Huayru za placku na okruhy to můžeš asi fakt jen ty :))))
ACR je podvozkově a hmotnostně dost potuněné auto a to se sérií nemá nic moc společného. Asi jako by jsi vedle sériové Vette postavil 9ff GT9 co má 1400HP. Je to prostě tuning a mezi sériofkama to dle mě nemá moc co dělat a sériový Viper je bohužel dosti někde jinde...
Kde furt bereš, že 918 jelo na nějakých spešl gumách??? To by asi nefigurovalo v hlavním seznamu sériovek. Pilot sport Cup 2 je úplně normální guma co nahrazuje původní Cup a je konstruovaná úpně stejně kdy vnějšek je měkčí s rejží pro grip v zatáčce a vnitřek tvrdší aby to něco vydrželo. Stejně tak to má i Cup (1) na kterém jen ACR Viper. Ta guma se dává třeba na Mercedes už nějaký ten pátek:
[ Link ] Je to jen novější model sériové gumy s de fakto stejným výsledkem...

13.09.2013, 19:41 |
gizmi Jezisi to je neco :D Mit tu blazna do koncernu a blazna do amerik - to je masakr :D
PS: jsem zvedav, jak pojede nove NSX :D
gizmi: Kde vidíš blázna do koncernu? :-O
No a je to tady. Bude útok na rekord a nebo se jen tak vozí? :))
[ Link ]

02.10.2013, 15:40 |
nome no to je jasné, pokud dá rekord tak se budou nafukovat k prasknutí, pokud ho nedají tak nikdy žádný útok na rekord nebyl :-) pokud vím tak Fero standardně ring ignoruje takže jim to Porsche musí hodně ležet v žaludku
nome: JJ taky bych to tak viděl :-D i když s 599XX tam jeli, tak se necháme překvapit ;)

18.11.2013, 14:50 |
nome
Už na to koukám, no snažili se dlouho a škoda že se asi nedozvíme co by na to řeklo LaFerrari.
Nicméně nebylo to s Xaverem v zádech? :))))
P1 je silenost a podle mne nejrychlejsi aktualne prodavany auto. Jsem zvedavej za kolik da okruh v top gearu, podle mne bude prvni v tabulce bez vetsich problemu.